onsdag, mars 31

Finn krig!


Jag är totalt less på acne kriget i ansiktet. Har ta me fan provat allt. Lackade ur och bokade tid på en privatklinik. Kom dit utan makeup och det är svårt för mig. Jag MÅSTE ha foundation. Att sätta sig på bussen och gå igenom stan och möta folk. Nej, fy fan...

Hudläkaren tog fram ett stort förstorningsglas med lampor och synade min hy.
- Mmm, fet hy, orenheter, pormaskar, acne...

Det här kändes inte bra, men det va ju därför jag va där. Fick recept på Roacutan tabletter. Är jävligt effektiva! Såg resultat redan efter 2 veckor. Är så nöjd! Ska äta dessa i 3 månader. Det enda negativa (men det visste jag) är att man blir snustorr på hela kroppen. Munnen spricker. Har avverkat två läppsyler på mindre än 3 veckor. Men ALLT de är värt för att utrota acnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar