söndag, mars 7

Massage, tack!

Vaknade i morse med spänd kropp och dunkande huvudvärk. Det har varit en fysisk och psykiskt jobbig vecka.

Visserligen jävligt roligt med Color City som Åhléns har anordnat. Det händer saker i varuhuset. Att få stå och sminka en hel dag är så jävla roligt, men det tär på kroppen. Igår förlorade jag min lunch på 30 min för jag tappade tackten. Du har bara 20-30 min på dig att lägga en foundation, concealer, bryn, rouge, kajalpenna, ögonskugga, mascara....som annars tar en timme, om det ska va gjort ordentligt. Men det är bara att bita ihop och trycka i sig lite godis så att man får en sockerkick.

Min man och jag har haft en hård prövad relationsmässig vecka. Vi har rensat luften ordentligt! Kommit överens om tuffa beslut. Så nu får bara tiden utvisa.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar